Damn Everything But The Circus

oreoofficial:

why dont ppl do random things for me? u know. send me a message, draw me, paint me, send me $300,000

titaniumscorpion:

relahvant:

perpetualvelocity:

moonjellys:

proudgayconservative:

nolanthebloghog:

The bomb is dropped

The kittens sort of soften the blow.

this is the shittiest post ever. please unfollow me if you agree with this post also shame on OP for using cute kittens for this garbage post

not sure what it is exactly that makes this post so shitty? Because it’s promoting actual equality? instead of saying that you can call everyone else shit because you are part of an oppressed party you can say you are equal to them doesn’t exactly sound like a shitty idea to me.

BOOM. So many people on this website need to read this twice, let it sink in and then read it again.

Daaaanke schooooeen….. darlin’, daaaaanke schoooooeeen……

jerkidiot:

that girl you just called fat? who cares about her backstory, you just shouldn’t be a dick to people
like do we really need a tragic story to get people to stop being mean to each other wtf

littleleahlamb2k14:

grubsludge:

bury me in armor so I’ll be ready for the skeleton war

image

ready

the main thing i look forward to in life is raising dogs w/ someone i love

toopaletofunction:

staythatswhatimeanttosay:

One nation, under Canada, above Mexico.

with liberty and justice for some 

chublacka:

this is it.

chublacka:

this is it.

thorinsheart:

tommarvalo:

marvel’s got movies planned out for the next fourteen years god damn i don’t even know what i’m going to be doing in an hour…

unclefather:

this is the scene of the crime

unclefather:

this is the scene of the crime

I’ve been hurt so bad and I still love so hard. I admire my heart for that.
Alexandra Elle, Words from a Wanderer  (via sexual-feelings)

if you think i’m ugly now you should have seen me in 2009

caswithashotgun:

caswithashotgun:

"if you don’t consider breasts sexual organs then why do you care if i grab them"
well EXCUSE ME BUT IF I JUST STRUTTED UP AND GRABBED YOUR EAR AND FELT IT UP LIKE MMMM YEAH BABY I BET YOU HEAR REAAAL GOOD WOULD YOU NOT BE UNCOMFORTABLE

glad to see y’all spreading the word